niedziela, 7 stycznia 2018

Jak wyglądać/ubrać się jak Kylie Jenner?

Hej na pewno wiele z was zastanawiało się nad tym jak upodobnić się do znanych osób/ikon stylu. Ja zdecydowanie uwielbiam styl Kylie, na pewno jak wiele z was. Dzisiaj postanowiłam napisać posta o kilku jej stylizacjach i poszukać takich samych bądź podobnych ubrań, żeby wyglądać choć trochę jak ona.


Pierwsza stylizacja jest bardziej na sportowo, ale zdecydowanie przypadła mi do gustu. 
W tej stylizacji znalazłam identyczne buty i legginsy. 

Legginsy pochodzą z tej strony ( LINK), ale są bardzo drogie, także można je zastąpić zwykłymi legginsami z napisami po bokach, które możecie kupić dosłownie wszędzie np. ZARA, New Yorker, bądź inne sieciówki. Ja znalazłam np. takie 

Tutaj mamy buty, które Kylie ma na sobie 
Jordany, można je zamówić na stronie internetowej, ale też są drogie, także można je zastąpić zwykłymi białymi conversami, bądź innymi podobnymi trampkami. 
Zwykły klasyczny crop top, również znajdziemy go praktycznie w każdej sieciówce.
Zwykła biała czapka z daszkiem , którą można zamówić na stronach internetowych.
Czarna pikowana listonoszka, którą również można kupić wszędzie, no chyba, że ktoś woli kupić chanelkę, czemu nie. Ta akurat pochodzi z firmy ASOS.

Druga stylizacja

Mega mi się spodobała. Nie znalazłam identycznych dresów, ale myślę, że znalazłam jeszcze lepsze.
                                                                             LINK
Myślę, że na dodatek w bardzo fajnej cenie. Jestem zakochana w tych dresach. Kiedyś nie lubiłam różu, wydawał mi się taki za bardzo "księżniczkowaty", ale teraz zdecydowanie polubiłam pudrowy róż.
 LINK


Do tego białe trampki klasyczne PUMA, które również można zastąpić zwykłymi białymi trampkami.

Trzecia stylizacja

Znalazłam bardzo fajną i podobną bluzkę



Zwykłe, klasyczne spodnie z wysokim stanem, można kupić praktycznie w każdej sieciówce



Złote szpilki z wiązaniami. Te pochodzą z DeeZee.

Ostatnia rzecz to pudrowo różowa torebka.

Ta akurat jest z ZARY. można również poszperać w internecie i znajdziecie dużo podobnych na różnych stronach z torebkami.
Do tego dochodzą również bransoletki, zegarek oraz pierścionek. Według własnych upodobań.

Czwarta stylizacja


Botki należą do kolekcji YEEZY. Poszperałam w internecie i oryginalne można kupić np. na allegro. Są też bardzo podobne i równie piękne np. na takich stronach jak vinted.pl. Są tam rzeczy używane jak i nowe. Sama mam tam konto i naprawdę jestem zadowolona. Można sprzedawać jak i się wymieniać. 



Sukienka ze strony LINK


Kurtka ze strony LINK

Jeśli jesteście ciekawi jeszcze innych jej stylizacji napiszcie, a z chęcią jeszcze napiszę takiego posta. A może macie inną znaną osobę, której stylizacje chcielibyście zobaczyć? Piszcie w komentarzach. 

#KylieJenner#styliacje#stealthestyle#Kylie










5 komentarzy:

  1. Fajny post, będę na pewno wpadać oraz zainspirowałaś mnie do stworzenia podobnej stylizacji na kolejną sesje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, jestem na Twoim blogu pierwszy raz a już mi się tu podoba. Piękny wygląd bloga i interesujące posty. Czego chcieć więcej? Widzę, że masz potencjał i nie waż się go zmarnować! :D Na 1000% będę tu zaglądać, obserwuję!
    Jeśli masz ochotę to zajrzyj proszę do mnie i zostaw po sobie ślad.

    https://angelika-malinowska.blogspot.com/2018/01/troche-lata.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mieszkając kilka lat temu w Gdańsku z moim obecnym narzeczonym udalismy się do ,,sklep koszykarza" - on ma lekkiego fioła na punkcie ciuchow Jordana . Ogladajac buty wystawione na półkach trafiliśmy na model jordanow który kosztował... tysiąc złotych. Na początku myśleliśmy,że może jednak o jedno zero jest mniej.niestety nie.

    OdpowiedzUsuń
  4. dokładnie, ceny są ogromne jak za "zwykłe" buty.

    OdpowiedzUsuń