wtorek, 13 lutego 2018

Get the look #Kylie Jenner #2

Hej dziś kolejny post na temat stylizacji Kylie Jenner. Jak już pewnie wiecie uwielbiam jej styl, jak pewnie nie tylko ja. Dziś kolejna część nawiązująca do tego jak chociaż trochę się do niej upodobnić/wystylizować jak ona. Będę najpierw dodawać zdjęcia jej, a pod spodem zdjęcia takich samym/podobnych ubrań i linki gdzie można takie ubranie zakupić. Zapraszam :3

Stylizacja #1 (Buty sa wyprzedane ze strony DeeZee, ale znajdziecie je na pewno na Vinted/Olx)



                       KLIK (oryginał)                                 KLIK                                                                                                                                                                          



Stylizacja #2




               KLIK                                                KLIK                                                KLIK               


Stylizacja #3



 KLIK                                                    KLIK                                                   KLIK



      




13 komentarzy:

  1. Świetne są jej stylizacje, i najbardziej 3 podpasowała!
    Pozdrawiam,
    www.mybloggingtravel.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wpis, chociaż nie jestem jej wielką fanką :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis, uwielbiam ja a kulminacja jeszcze była jej ciąża i córka ❤️❤️��

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście jej stylizacje są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam jej styl, jest dość podobny do mojego :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. nie przepadam za Kylie, ale muszę przyznać, ze jest przepiękną kobietą i większość jej stylizacji baaardzo mi się podoba. :) z tych, które pokazałaś najbardziej przypadła mi do gustu 3 propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealne stylizacje ale nie na mój biust. Haha
    Pozdrawiam.
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł na post, świetne stylizacje :D

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za stylem Kylie, ale niektóre z nich są naprawdę fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie trzeci look najbardziej mi się podoba! Super stylizacje.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń